Fri-dag !

Fredag då.

Och jäklar vilken stillsam och trist fredag det har varit.
Städat har jag gjort. Enbart. Fast iof så ringde ju Bettan, hm, 3 ggr på förmiddagen! :)
Klantarsel säger jag bara! ;)
 
Helgen är alltså oplanerad till tusen vilket innebär att jag troligen inte lär göra ett smatter.
Bara sitta hemma, vilket känns rätt skönt för det händer inte direkt ofta!
Annars kanske jag gör Stiny sällskap imorgonkväll om hon vill (?!?!?!?!?!??!?!?!) ;D

Just nu pökar min hund mot elefanten. 3 månader och redan sexuellt aktiv, bra där grabben!

image176

Middag? Hm.. Tacopaj? Köttbullar ? Bli-bla-bluu ? Bluu-blaa-bliii ?

Näe, nu ska jag kanske move me over till Coop och köpa något väldigt ovärt! Som en flaska vinäger och ett durkslag?
Fredagsnöje gott folk, bara fredagsnöje!

Jag ska testa lägga ut min blogg på Pixbox för att se om de ökar antalet med besökare med tanke på hur MÅNGA som besöker min pixbox! :-D


Ah häääärråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback