#¤%"%¤#¤%"%

Ååååååååå jag har ett dilemma. Ett STORT dilemma. Jag mår illa av det. jag blir törstig av det.

Jag insåg precis att jag måste bli rik eller gifta mig med en schysst kille om jag ska kunna köpa den inredning jag vill ha. Vad tror jag själv? Vad tror jag själv? Vad tror jag själv?

Eftersom jag egentligen vägrar Jysk och IKEA  så blir ju situationen ännu svårare.

Och rislampor.. Jag ska nog spy på min. En fågel flög en gång in genom mitt fönster och bajsade på den (sanning!). Det måste ju ha varit ett tecken? Jag ska beställa en enkelbiljett till Peru för min rislampa.

ÅÅÅh vad jag vill flytta till en ny lägenhet där jag får tapetsera som JAG vill ( benvit vägg med en mörkbrun fondvägg med halvträigt mönster). Brunt brunt brunt.. brunt brunt...

Jag håller på att gå i taket. Med glimten i ögat. You know me, ni vet hur ja blir när jag blir CP. Formar händerna till en tennisboll, kollar uppåt och ger ifrån mig ett "gaaaaaaah"-läte. Och nu ler ja också. Så jag har bara lite damp.

Jag måste bara säga att jag har fått tillbaka mina "tänka-högt"-funderingar.
Senast idag..
"Får sig Jonna ut på krogen? Är hon 18? NEj, hon är ju inte ens 20!"
Tina kollade knasigt på mig och utbrast ....Va!?!?

Åh, jag ska nog sova bort min cphjärna! Jag har fått återfall i cp-funderingar-Carkan.

Nu
mår
jag
illa
igen



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag bara älskar när Karolina börjar med sina funderingar...Då brukar jag bara sitta där, titta på henne, vänta på att hon själv(alltid högt) kommer fram till vad hon egentligen har kläckt ur sej. För att ni som aldrig fått äran att vara med om det så skulle jag kunna jämföra med när Joey i Vänner spekulerar :D

2008-02-20 @ 08:57:47
Postat av: Tina

För övrigt.. bra mening av mej där i slutet..

2008-02-20 @ 08:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback