billigt är braa

Postat av: Tina

Jag bara älskar när Karolina börjar med sina funderingar...Då brukar jag bara sitta där, titta på henne, vänta på att hon själv(alltid högt) kommer fram till vad hon egentligen har kläckt ur sej. För att ni som aldrig fått äran att vara med om det så skulle jag kunna jämföra med när Joey i Vänner spekulerar :D

 

Jag är både Joey och Samantha i vårt kompisgäng! Vilken kombination;D

 

Tina blev lite purken när jag körde Carro-Tipsar om Dior. Hon sa att jag skulle köra på lite mer lågprisbudget.

So hey ho here we go (again)


Om du ska handla mat... så behöver man inte gå till en liten gorumebutik mitt inne i stan, eller åka på Statoil, för där, där kostar det mycket att storhandla...

Åk till Coop Forum i Kristinehamn, det är faktiskt en...


image203

eller till Kalmar, där möts man av en jättttekraaaaaaaaaam när man går in...


image204


 


Vad ska jag skriva om i nästa inlägg? Give me tips! Jag kan skriva en date-annons, göra reklam för någon/något.
Tina..?

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, underbart! jag ska lätt fara dit å handla nalta! :D

Ta å skriv en date-annons åt dej å en åt mej! å sen så tar du och tipsar lite om vinteraktiviteter som man absolut ska skippa, tala om vilka du tycker att dina vänner är, om du är Joey och Samantha så får du fan analysera några fler av oss! Jag vet ju vem du tycker att sandra är! :P

2008-02-20 @ 14:03:46
Postat av: L & C

JAAA just det Carkan, vilka är vi?? Berätta nu! Och säger du Ronny & Ragge så blire stryk!

Vi är ju billiga i drift iallafall.. 50 spänn för ett giftemål! Haha, dumdudidumdum! :)

2008-02-20 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback