back in the days,

Nu har jag försökt i en lång stund att lägga ut videos åp Facebook och här men jag har gett upp, vet inte hur de går till.

Har kikat ogenom alla gamla videosinspelningar på  oss genom tiderna och kikat på bilder sedan vi var små. Lite mysigt sånt är!

Så jag hade tänkt dela med mig ... (dålig kvalla på bilderna, kort taget på gammalt kort med mobilkamera)

 Erica och jag, väldigt ung Carro.
Storebror, storasyster och lilla jag. (Syrran ser halvdrogad ut..)
 Jag, på dagis.
 Mamma, när hon var lika gammal som jag är nu.Någon likhet?

Kommentarer
Postat av: strömmen

gu va söt du var :)

Postat av: Bettan

Snacka om att du är mamma-lik! :)

2008-02-23 @ 19:33:49
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback