Asså sorry...

Jag är beroende, jag erkänner.
Jag skulle kunna sitta en hel dag och blogga,blogga,blogga.
Men, vad är det roliga med det egentligen?
Allt jag skrivr är ju bara...
TRAMS!

Det verkar som att danmarksepedemin har intagit svensk tv. Massa danska series som går. Men varför....
 "Bleublah bleu bauu beiibyrjjuu bauuu gröt gröt gröt auuh gurgel bleuuhhhahh"

Idag har jag faktiskt varit på Solbacken och handlat riktigt tråkiga saker
-Tvättmedel+sköljmedel
-Skurmedel
-Raklödder
-Chilinötter
-Apelsiner
-Yougurt
-Smör
-Dove brun-utan-sol
-Ny tandborste
-Hundleksak
-CD-skivor
-Capuccino
-Doftljus
bara slöseri med pengar pengar pengar pengar.....................

Sen kom Santa och Emilio över. Jag bjöd dem på muffins och lekte med micron med Emi. Och så ville han leka kurragömma, på hans eget vis. Jag förstod inte riktigt spelreglerna men jag gjorde vad jag kunde. Kul hade han iaf.

Ganska lustigt, jag och Santa hade likadana kläder på oss idag! :)

Imorgon kväll åker jag och Tess till Norsjö och ska överraska. Sen på Alla hjärtans dag är jag bjuden på en trerätters middag, mjummmm!


Det blir nog en tidig kväll. Inge klädes-tittning, det tär på mitt konto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback