ajaj.

Godmorgon.

Igårkväll gick jag isäng med inställningen att sova läänge idag. Tji fick jag vaknade upp kl 8 och fick en snilleidé att jag skulle väcka Kewin och gå ut och gå en sväng. Tänkt och gjort så gjorde jag det.
Men det var inte populärt hos honom, dels för at han är såå morgontrött och dels för att de tokblåste ute.

Nu sitter jag i soffan med laptopen i knäet och käkar min frulle. Har precis pratat med Atorp vårdcentral pga mitt problem med örat och när jag beskrev hur det var så sa hon "Jaduu, dessvärre så låter det som en tinitusvarning på dig! Du har alla syndromen"

Fuck! :-(


Men imorgon ska jag och Tessan hälsa på Kim och hennes nyfödda Alex, så idag ska jag på stan och inhandla bebiskläder. Och idag SKA ja träna! WEYY!




GRATTIS till Lina och Dick till den lilla grabben! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback