SNÖ, Nu räcker det.......!

Okej, idag är det i övermorgon som jag åker. Och visst är det väl lustigt att man packar en sprängfylld resväska med kläder ? Fast å andra sidan, flera par skor.... två par jackor.... massa koftor, kjolar, byxor....sminket! (bara de kräver en egen resväska)..... Ja, är man tjej så är man. Man kan ju inte gå omkring i Stockholm i halvrisig outfit! ;-D

Idag jobbar jag mellan 13.30-16.30. Ett riktigt mördarpass dvs ( !!? ), och ikväll kommer Tina hit. Sova här till på Fredag!

MEIN GUT, vad det snöar ute! Less är vad jag blir. Detta eviga sopa av bilen, skotta på gården, plumsa i snön, bli blöt om byxbenen, halka och bryta alla benen !

Igår lottade Kenza ut löshår i sin julkalenderlucka. Okej jag erkänner, jag försökte vinna det. Vann jag det?
Nädå! Fuck... Fuck fuck fuck...! Och så går jag igenom gamla bilder från min good hair-day! Fin färg.. låångt.. tjockt!

Ja, jag ska ta min bitterhet och vika tvätt !



HEJ DÅ !!!

Kommentarer
Postat av: stjärnglans från bh

HERREGUD vilken snygging! helt sjukt hur vacker du är! tänkte bara säga de, haha jag är nog kär PUSS/vilhelmia

2008-12-04 @ 21:07:50
Postat av: Anonym

Sv: Haha nemen Christina från Vilhelmina, vad säger du. Nu blir jag generad. HIHI. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback