Apro på listor..

Jag är en fena på att sno listor från andras bloggar, så here we go! 


Gör såhär:

Ta din mobil.
Ta fram adressboken, blunda och bläddra neråt.
Räkna tyst till 10 och skriv ner namnet. Upprepa 6 gånger

Namn: Anja Isabelle Persson
Hur lärde ni känna varandra? Gick geologkurs i Malå tillsammans
Ditt första intryck? "En av brudarna....."
Relation idag? Vänner. Skulle nog tokkramas om vi sågs, men vi ses aldrig så..:)
Vad tror du att han/hon tycker mest om hos dig? Ingen aning? Lika rajraj:ig som henne kanske :)
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Ingen aning ! :)
Vad är den bästa med denna person? Hon är glad, rolig och härlig tjej



Namn: Emma Lindfors
Hur lärde ni känna varandra? Typ ICQ :)
Ditt första intryck? Lite blyg...
Relation idag? Absolut bästa vän
Vad tror du att han/hon tycker mest om hos dig? Att vi är soulmates. Så lika varandra. Omtänksam
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Jadu Emma... Kanske att jag varit för blåögd ibland?
Vad är det bästa med denna person?  Hon är den finaste vännen på jorden ! :)


Namn: Cilla
Hur lärde ni känna varandra? Genom min praktik på resebyrån hon sitter på
Ditt första intryck?  Framåt, tokig och bestämt brutta
Relation idag? Bekanta/vänner. Snackar skit när vi träffar varandra. Förmodligen några vinglas i framtiden.
Vad tror du han/hon tycker mest om hos dig? Jag tror att hon tycker att jag är söt :)
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Att jag inte tar för mig så mkt som jag borde ?
Vad är det bästa med denna person? Att hon är en helgalen tjej som skrattar vääldigt mkt :D


Namn: Dennis Hjelte
Hur lärde ni känna varandra? Gemensamma vänner
Ditt första intryck: Dryg person som känner alla
Relation idag: En underbar killkompis
Vad tror du han/hon tycker mest om hos dig? Att jag kan få honom att skratta
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Att jag är för snäll ibland..?
Vad är det bästa med denna person? Kärleksfull, omtänksam och rolig att umgås med


Namn: Filip Von Segebaden
Hur lärde ni känna varandra? Klasskamrat med min fd. combo
Ditt första intryck? "Fredrik Ljungberg? Det MÅSTE va Fredrik Ljungberg? " Skön innerstads Stockholmsgrabb
Relation idag? En bekant / partypolare ibland..
Vad tror du han/hon tycker mest om hos dig? Att jag är en partypingla
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Så väl känner han mig inte :)
Vad är det bästa med denna person? Han känns väldigt självsäker och framåt. Trevlig som attans.....

Namn: Hair & Face
Hur lärde ni känna varandra? Jag bokade en tid hos min tremening Linda som jobbade där
Ditt första intryck? "Nuu ska det förlängas..."
Relation idag? Hair & Face? Ptja, den ligger på is
Vad tror du att han/hon tycker mest om hos dig? Att jag betalar dem flera tusen för extentions
Vad tror du han/hon tycker minst om hos dig? Att det var länge sedan sist..?
Vad är det bästa med denna person?  Dom kan få mitt hår att bli låååångt och tjockt

 Anja-Isabelle
  Emma
 Dennis
 Cilla
 Filip
 Hair & Face

 
Meer listor till folket ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback