Happily new yearssss!

Aha, så var det snart dax för nyår.
För en gångs skull (känns det som) har jag ingenting med nyårsfesten att göra. Utan att bara få vara känns alldeles ypperligt för mig. Hemma hos Maria och Rickis blir det. Kalas!

Dax att summera det gångna året då.

♣ Flyttade ut från min studentlägenhet på Anderstorp till min drömlägenhet på Norrböle i Mars.

♣ Blev färdigutbildad Resekonsult i Maj

♣ Började jobba på en camping i Juni

♣ Sa upp mig väldigt omg. pga. ofungerande arbetsvillkor

♣ Gick till kommun och frågade efter något ledigt jobb, fick ett timvick på Morö Backe

♣ Iochmed nya jobbet fick jag massa underbara vänner på köpet

♣ Tillsammans med dem har jag haft en kanonhöst. Roligaste på länge.

♣ Blev kär i smyg

♣ Kevin, 1 år

♣ Blev kär offentligt.

♣ Ändrade status från singel till stadigt förhållande

♣ Stockholm 1,5 vecka

♣ Födelsedag, juletider, nyårs..... Ja, där vi befinner oss nu!



Om 2,5 vecka åker vi ner till Smålandsskogarna för att beblanda oss med "snåla smålänningar" och dess dialekt. Spännande spännande ! :)




Efter ett långt arbetspass igårkväll kom jag hem till dukade bord och en myspimpad övervåning. Det blev chokladfondue med frukter och marshmallows och massa massa mys, sista kvällen tillsammans. Ikväll avgår hans flyg och därmed min färd hem mot Norsjö !

 


 







 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så söta så att man dör lite grann:)

2008-12-29 @ 14:44:23
Postat av: Anonym

sv: Haha, nej spara på all döning tills du är gammal och grå :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback