NObel, bjud mig !

Dag 1 på en ny vecka.

En vecka som jag ser fram emot. Då Fredde faktiskt har flera dagars ledighet så jag får lite sällskap om dagarna. Men hittills har det fungerat alldeles ypperligt i min ensamhet med ! :) Den som väntar på något gott...
Jag är mer av en hemmafru nu. Som städar och stökar, diskar, bäddar sängen och lagar middag i tid tills han kommer hem. Men det är mysigt. Så vill jag ha det ! :) Igårkväll hade vi det mysigt. Eller sådär riktigt vardagligt. Jag satt i fotöljen under en stor filt med godisskålen och kikade på tv, och han satt vid datorn och spelade gitarr. Sen blev jag så trött att jag la mig på sängen och vila ist. Men det slutade med att vi satt och kikade på massa gamla bilder och brev som hans mormor hade sedan hennes yngre dagar. Historia= Intressant ! Sedan somnade jag i hans armar och sov heela natten lång, nästan! :)

Ikväll ska jag möta upp Linda och Cattis någonstans längs Drottninggatan för att käka tillsammans. Carro vaknade upp med öronproblem så henne ska jag träffa senare i veckan. Pizzahut står troligen på schemat. Mums. Pizzabuffé. ja tack! Och kring 8-tiden dyker F upp så jag har någon att gå med hem :) Igår hade jag ju tänkt gå emot honom när han slutade jobbet. Jag tänkte att tredje gången gillt att jag skulle hitta. Men tju fick jag, nu har jag nog gått alla fel-vägar jag möjligtvis har kunnat ta ! :) Så jag hann inte så långt för ens han dök upp :)

Imorgon blir första lediga dagen. Då blir det Stureplan, lyxchoklad och julmarknad i Gamla stan, som tidigare nämt. Looking forward to it! Och på onsdag har han någon överraskning på G. Jag har även requestat att ta en sneek-a-peek utanför Stadshuset med tanke på Nobelmiddagen. Kanske skymta massa fina klänningar. Ja tack!

Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback