Is it a sign?

Ja, nu sitter min topp på bussen mot Umeå. Men självklart gick inte resan smärtfritt. Bara en liten sväng in på resan så måste bussen stanna. Det är problem med dörren. Den går inte riktigt att stänga. 2,5 timma senare så är dom påväg.

Vad skedde i söndags? Minns ni det? Flyget jag åkte med hann flyga ett tag, tills vi var tvungna att vända pga dörrfel. ca 2 timmar senare var vi hemma! Is it a sign?

Så efter jobbet ska jag kasta mig i bilen och köra till Umeå och hämta honom. Och börja kl 7 i morgon. Loooovely!

Kommentarer
Postat av: Frugan A

Du och dörrar... hm...

2008-12-20 @ 18:16:27
Postat av: Alicia - SÅNG, FOTO, MODE/MAKEUP

skön bloggdesign ;D

Postat av: Anonym

HATE DOOOORS!

2008-12-21 @ 11:06:33
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback