If I were a boy...

Jaha, detta är nog världshistoriens snabbaste dag !
Än så länge har jag inte satt min fot utanför dörren.. Knappt i hallen!
Jag har tagit en riktig tjej-tjej dag. Rakat benen, smörjt in hela kroppen. lång varm dusch, grundlig nogrann sminkning. fixat håret, städat lite och dunkat R&B via The Voice´s webbradio. Lägenheten luktar tjej ( Escada "S" ), läpparna glittrar Dior och jag ska så småningom dra på mig skorna och jackan och gå in till stan (får väl se om jag hittar utan guidning denna gången..) för att möta upp Fredde som slutar jobbet. Bara för att få lite frisk luft. Sen ska vi hem och laga middag tillsammans.

Jag tänkte på en sak idag. VIlken stor plats man tar upp som tjej. Innan jag kom hit var hans badrum så fint.. inte direkt mkt trams framme. På handfatet stod en tvålpump, inte mer. Men nu är det andra bullar. Det är smink här, hudkräm där, hårtänger här och var.. Men det är väl det som är charmen !:)

Före



Efter



Och till lite ego bilder. Man ser ju ut som ett tap, men det bjuder jag på ! ;)



Nu har jag bytt ut R&B´n till nyheter och luciatrallande. Dax för disken!

Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-07 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback