Hufvudstaden

Ja, då var man på fast mark i södrare breddgrader. Landade iof 17.10 igår !
Jag var lika virrig som jag hade trott att jag skulle vara. Men tillslut befann jag mig i centrala Stockholm,  på Drottninggatan och blickade på långa håll en lång ståtlig grabb i kostym "vaktandes" utanför PUB. Precis den där personen som jag bestämde mig för att omfamna och PUSSA. Total lycka.

Efter han slutade jobba gick vi via Taco Bar och klämde en middag sedan hem. Ben & Jerry-fiesta för hela slanten sen sängen och sova.

VIlken lägenhet !!!! Så höögt i tak, öppet och ljust, dubbeldörrar, hööga stora "sitt"-fönster. Känns som om jag befinner mig i en del av kungaslottet :)  Åh det är så fint.

Jag fick önska en dag igår, så på Tisdag ska vi på kändisspan på Stureplan och äta lyx-choklad, yay ! :D

Snart ska jag kasta mig in i duschen och sedan gå in till stan och möta Carro för en fika.

More updates later!

Puss!

Caught in action. SNygg hållning där Freppefropp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback