HEJJA HEJJA!

OJ, hejsan. Jag hade en blogg ja! Kanske dax att uppdatera!

Ja, nuär jag hemma i vita norr igen. Sadly but true. Nä men det funkar. Han kommer med buss på lördag så de går bra.

Igår var en väldigt sliten dag. Då menar jag väldigt. Jag sov, försökte äta, sov, kramades, gnällde på att jag mådde Piss. En lördag i stan kan oftast bara resultera på ett sätt. Han åkte med mig till Arlanda och satt där i två timmar. Där var även Norsjö Volleyboll-laget och Tina och Stina. När vi äntligen fick kliva på planet kring 22. 15, gled iväg ut i skyn så fick vi vända. Kring 23-tiden var vi på Arlanda igen pga framdörren inte gick igen helt. "Skitfel", eller så inte.
Happ, bara att kliva av planet, vänta Igen och få ett nytt plan. Så kring 2-tiden slöt jag mina blå i min Egna säng.

Så, lördagen då. Vi var hemma hos Fredde och förtärde. Osman, Dani, Linda och Kattis gjorde oss sällskap. Grabbarna kikade på fotboll, brudarna snackade skit och drack vin. Ja, iaf jag och Linda. Kattis körde på Cola-Vin-Vatten, Cola-Vin-Vatten. Sedan åkte vi in till stan och gick ut på Mango. Där var det massor av folk och vår närvaro varade inte så länge. Mc Donalds blev kvällens sista anhalt innan Tunnelbanan hem till Kungsholmen.



Jag kikade igenom nya kommentarer, varav svar till några....

Dan om Ibland så bubblar det bara till..:
nej men min tjejkompis dejtade honom med och jag och min kille fick träffa honom.. dagen efter var han helt borta och det verkar vara då ni hade blivit tillsammans.. haha skönt att höra, vi började tro att han hade gått upp i rök! men då var det därför.. :)
  Jag hänger inte med ? :/


"Martina", du ar sugen på Dagens Outfit? Ptja... Festens outfit kanske? Vardagarnas outfit är en blå velourdress, så det är inte så spännande tror jag ;O)

och sist, "Emma", nu är jag hemma ja ! :)


Lite bilder från sista kvällen tillsammans!

  
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback