happy news !

Ojsan. Råkade slumra till i soffan till Project Runway och vaknade ganska nyligen. Kanske dax att klä sig ? Haha. "Late night, Lazy days", som det står på min rosa sov t-shirt. Den sistnämnda passar in på min dag !:)

Nu har jag startat en Jul Webb-radio för att komma i stämning och ska börja sminka mig innan jag möter upp C & L vid PUB!

Och idag fick jag en suuuuupernyhet. Att Bästis-Emma flyttar hem. Har fått ett mäklar-jobb i stan. ÅÅ! Kan man få en bättre julklapp! Äntligen ! :) Nu kan vi börja ta promenader med Kevin och Sid tillsammans :D


VI hörs sen, igen.. Wish me luck att hitta in till stan HELT på egen hand. Hur jäkla svårt kan det vara egentligen..!



 









Kommentarer
Postat av: Kevve

Maaaamma...

2008-12-09 @ 16:53:10
Postat av: Anonym

sv: Men keevin dåååååå! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback