Fredag, dag 7

HEJ alla goa och glada. Läget?
Den näst näst sista dagen är kommen i huvudstaden. Men jag har lovat mig själv att inte räkna ner för jag vet hur det kan knyta sig av ångest i magen då. Det dröjer ju faktiskt inte ens en vecka tills han kommer upp till mig, så det är inte synd om oss, Carolina, det är Inte synd om oss!

Idag ska jag städa hela lägenheten hade jag tänkt. Och ikväll när han kommer hem ska det stå en nygrillad fläskfilé på bordet. Under den senaste veckan har jag fått uppleva Stockholms-middagstiderna, dvs kring 7-8-tiden varje dag! HUNGER! 

Imorgon ska jag ge stan en sista chans till shopping. Innan jag kom hit tänkte jag " Ah Stockholm, man lär ju hitta huuuur mkt som helst" men i slutändan så hittar jag betydligt mer hemma i Skellefteå. Fast det är väl för att man känner till vart allt är där.. !? Ja iaf, sen ska jag och Fredde ta en fika med klass-Carro. Och denna gången blev det den tänkta Carro, ha ha !:)

Kvällen blir det kanske middag på Mamadou (eller?), bara för att Jenny tipsade så gott om den restaurangen! :) och sen får Station 8 ställa sig åt sidan för Viva la vida Stockholm by night.

Ah, inte mycket värt att skriva om idag. Jag återkommer väl kanske senare.. eller inte.. vi får se ;D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback