Efter regn kommer solsken

Från att ha stått i kön på Ica, försökt betala men kassörskan konstaterade att det fattades pengar på mitt kort ( det var t.o.m minus), surat över mitt icke överbelastade konto, ansett att hela mitt liv är ett riktigt dåligt humorprogram till att gå till relativt tillfredställd över situationen var bara ca 1,5 timma långt. Jag är lyckligt lottad med possitiv inställning till livet. För hey, glädje ska väl inte styras av ens ekonomiska situation. Jag har betalar alla mina räkningar, jag har inga skulder, jag har god hälsa, jag har underbar familj, vänner, pojkvän.. Vad har jag att klaga över.

Men vad som gjorde min dag är den efterlängtade dejten på måndag som blev bekräftad precis.

Middagsdejt med Caroline, Linda och Katten (visst?) på måndag. YAAY!
Gamla kalsskompisar. Mina favoriter. Top Notch! Det ska bli AWESOME!

  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback