Dan före dan före dopparedan

Sista jobbdagen innan en ledig dag. I morse bytte jag ut frukosten mot en dusch, vilket jag vid det här laget börja känna av, kurrrrrr!

Ikväll ska jag och Fredde ha julmys hos Sandra och Roger med en hel radda folk. Vissa som han träffat, vissa som han inte hunnit träffa än. Så det ska bli skoj ! :)

Idag är det dan före dan före dopparedagen och jag längtar som ett litet baarn till julaftonen! :) WIIIIIIIII... Vad har ni önskat er i julklapp? I min panna står det EXTENTIONS, och har gjort de det senaste året.


Nu blir det nog ganska gles uppdatering, denna veckan. Men mycke göra, mycke umgås, mycka action och massa jäkla kramar! Men vi ses på juldagen gott folk. Ladda ladda ladda, för det gör jag. Succéee.. SkåL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback