dan före dan före dan före dan före dan före Dan Fransson

Sista rycket innan jul infann sig idag, torsdag den 18 December år 2008 !
Jag var mest bara en blond vådnad som gled genom stan, mest inne på CK, mest inne på Kicks ( of course..).
Jag införskaffade två paket lösnaglar. Ett par fransk manikyr, ett par lite mer avancerade med glitter och grejor.
Lyckades även fynda den sista julklappen. Den till syrran. Alltid lika svårt, men jag är nöjd! :)

Alla är så glada nu. Eller så är det bara jag som är så sjukt glad så jag Tror att alla andra också är superglada...?

Ja iaf, snart är det ju jul och jag längtar mer än någonsin! Och juldagen... Träffade Denne och Frippe på Kicks, två laddade själar, så det blev ju inte en mindre dos i mig då ! ;P

Nåja, nu har jag fått hem lillvovve också. Han fick sig en tripp på Arkens Zoo idag. Lite hundben och godis och så... Och självklart en tomtemössa för hundar. Som avslutning så lyfte han benet mot en växt och gick ut. Väluppfostrad liten grabb jag har!

Aja, det var det. Nu inväntar jag min temporära sambo, Tina. Var ääär duuuuuuuuuuuu?

  

Kommentarer
Postat av: Bettan

Pst!

Det heter "vålnad", om du inte ser dig själv som någon slags tapet som går omkring. "Vådnad" kanske är en liksom... storblommig femtiotalsversion av dig själv? ;D

Postat av: Anonym

sv: Haha, oj. Ja sedärja. svenska.se ! :) Fast det kanske var det jag menade.. att jag var en femtiotalsversion av mig själv ? :) VAVAVA

2008-12-19 @ 12:40:39
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback