Då säger vi natt då !?

Såja, då har jag dragit min sista bloggvända för kvällen, både här och andras!
Ikväll kom Robin förbi. Helt utan förvarning (nästan), och jag blev förvånad men glad. Berättade även om att min civilstatus numera är Upptagen. Han blev lite chockad, kanske lite butter men var glad för min skull. Tur det. Jag som har gruvat mig så för att berätta för honom. Han kommenterade t.o.m Frappes utseende. " Vilken snyggiing du har hittat!", yeap, man tar väl inte vilken sophög som helst;) Nämendå!

Jag har av misstag tagit på mig en tur på fredagkväll. Vår glöggkväll. Vår inplanerade glöggkväll. Vad tänkte jag med? Jag kan ju inte jobba då. Nej nej, bort bort! :/

Så, nu ska jag inta ryggläget i min härligt kuddpimpade säng.

Good nigthy suckers! Ps, I love yoU!

Kommentarer
Postat av: Santa

Jasådu, se där...!



Mendu, när får du upp karln då? ska du inte komma förbi med honom någon dag ? :)

Postat av: Anonym

sv: Santa, han kommer på lördag.. Ja det skulle jag absolut kunna göra :)

2008-12-18 @ 10:43:33
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback