Back on track

Nu har både jag och min blogg haft julledigt. Men nu är jag tillbaks.
Det har varit en kanonjul med mer julmust än något annat år.

Men nu är glada julen slut slut slut och så även både ledigheten och Fredriks visit. Måndag morgon avgår den långa bussresan, buhu! :/

Så vad kom tomten med i år då?

En tokrosa velourdress
En fondue
Sängkläder
Sängöverdrag
Cult Design-pump
Presentkort
Pyjamas
Handdukar
Pengar
Sminkborstar
IKEA-lampor
och ett par hjärtformade guldörhängen av godisen.

Vi är precis hemkommen från en mellandagsrea där Fredrik reade och jag oreade. Han fyndade tröja och skjorta och jag köpte ett par skor och smycken på H&M och ett Dior Skin Forever (Foundation)= REKOMENDERAR!


Ikväll ska vi käka på Kriti, såå jag har längtat dit efter all julmat!

Och snart är det Nyår, tjioooo!

TIPS !


395:- , Kicks

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har borta några timmar från hotellet. Om du hittar dem - ring! ;)

Postat av: Anonym

sv: Jag hittade någon minut men den var ganska dammig. Men jag hör av mig ;D

2008-12-28 @ 12:03:32
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback