Årets sämsta..

Har ni missat BlondinBellas "TV-show" ?

Isf, se den
här . Pinsamt, B:igt och riktigt ointressant !




Att göra innan jul

• Handla en julklapp till syrran ( Tips? )

• Storstäda min jobbiga lägenhet ( Byta någon? )

• Jobba några pass ( I neeeed it..)

• Dricka glögg med diverse vänner (Vilka är på? )

• Välkomna Fredrik till ett väldigt väldigt snöigt norr

•  Dela ut luckor till min pusskalender (* Se info nedan )

• Skratta med Tina, vilja mörda Tina ( Tågläten efter 24.00..)

• Inte äta ihjäl mig på skumtomtar, främst inte föda ihjäl Kevin på dem..


* Pusskalender är till för en person. Han får välja en av tre luckor och bakom den finns det x antal pussar. Barnsligt och lite smågulligt ;)


Julgodistillverkning på Geten nu.  Greetings!

Kommentarer
Postat av: Tiny

Vaaadå? inte brukar väl jag låta om nätterna?! :P

2008-12-16 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

sv: Tiny, njäää, vi kan ju göra en omröstning och skicka ut frågan till centrala stan, bruka Tina imitera en låtsasmoped om nätterna? :D

Postat av: Tiny

Sv: NEJ. Jag låter som den läskiga typen i the grudge...

2008-12-16 @ 23:49:52
Postat av: Anonym

sv: Jadu Tina, vadlåter du Inte som?;D Vilken dag va de du kommer? Imorgon?

2008-12-17 @ 12:15:47
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

PINSAAAM TV-blogg av Blondinbella. Jag dööör!

2008-12-17 @ 15:28:33
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback