addiction!

" Alll the single ladies, all the single ladies... "(Telefonen ringer)

Jag:   Yaaallo!

Fredrik:   Heej älskling, vad gör du?

Jag: (Lite skamset)....läser bloggar...

........................gissa vilken..(tystnad..)

Fredrik: Men kan du ge faan i den....Fatta vilken makt hon har!

Jag: (Fortsatt skamsen) Mmm.......................

30 sek senare avslutas samtalet och jag fortsätter där jag slutade! Slå mig på fingrarna med linjalen, tack!

Och nu kan vi alla  gissa i kör vilken blogg jag läste

Vi har nämligen en överrenskommelse att jag ska Sluta Läsa Hennes Blogg!



( B_ _ _ _ _ _   _ _ _ _ _ )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slår på stort och gissar.....barababarabaaaaaa: BLONDIN BELLA

2008-12-30 @ 19:07:30
Postat av: Anonym

GRATULATIONERNA AVLÖSER VARANDRA HEJD LÖST! TITTARSTORM OCH HELA NÄTET KRASHAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback