what to do?

Nu har det gått ett tag som jag funderat på min framtid.

Jag har tänkt att "äh jag bor kvar i stan och extraknegar på som vanligt inom hemtjänsten tills jag hittar ett jobb och känner för att flytta"
Jag har min absoluta drömlägenhet, min familj och vänner i min närhet och tryggheten att allt är så nära.

Men samtidigt så har jag dragit på mig ett lån efter 2 års studerande och mitt intresse för flygplan och flygvärlden är så stort. Min dröm är att få ett trafikassistent-jobb på en flygplats och kanske någongång studera vidare till flygledare eller flygvärdinna.

Men ska jag hitta ett jobb måste jag flytta till STHLM, GBG eller en annan storstad.
Jag vill inte det. Jag vill bo här...

Jag är kluven. Hur skulle ni ha gjort?

Help!



 


Kommentarer
Postat av: ante

Skellefteå kanske söker flygledare ;) Utbildningen till flygledare är ju i Malmö 1 år tror jag.



Flygvärdinna är säkert spännande och roligt i början, kanske tröttsamt i längden.



Själv satsar jag på att bli trafikpilot!

2008-08-12 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback