Varde kyckling, och ljust blev det.

Ja, då har denna onsdagen snart passerat.

Dagen började med att en viss mor ringde och väckte mig kring 9.40 för att meddela att hon och pappa åkte till Skellefteå. Snabbt upp ur sängen, ut med Kevin, sminka sig, fixa sig och haka på deras upptåg.

De började såklart på Solbacken.
Jag köpte en ljusslang att ha bakom ledstången i trappen och lite annat småtjaffs.
Utanför Maxi hittade jag ett körkort, kontokort, Med Mera kort och Ica kort på marken.
Så jag är väl mer eller mindre Hero of the day som lämnade in det i Kundservice på Maxi ;D
Bara de inte va nån rik jävel som ville belöna mig med obegränsat många resor resten av mitt liv. ;)

Sen blev de en pasta/kyckling/fetaostsallad på Kåffe In.

Efter en heldag inne i stan ble vi bjuda på grillat i Ursviken hos kära bror med respektive.
Kyckling och kroketter avslutat med jordgubbar och grädde. Mums.
Jag bara älskar deras jätte-hus :D

     

Nu har pappa satt fast slangen bakom ledstången. Superdupermysigt :D

Kom och hälsa på vettja;P

     

Ja, de va mina mysigaste delar av mitt hem ;D

Ni kan ju gissa vad jag ska göra nu med alla ljus tända!!  (Ah, misstolka inte, ha ha..)

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa deras hus är verkligen hur mysigt som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback