Jag har underläge..

Som jag redan berättat tidigare så har jag och Martina haft en
switching-nummer till killar-tillfälle.
Hon fick ett, jag fick fyra.

Ena av mina fyra utdelade var helskum, en var trevlig, en var heelsöt och en var en
riktig stekare som drog in en riktig diss.

Följande konversation är kopierad från Facebook mellan X och mig.

Carolina Wikström
Hola hörrö;D

X X X
Tja! :)
Är du i sovstugan? ;)

Carolina Wikström
Nono, haderu tänkt kika förbi lr?;)

X X X
nja, måste tyvärr sitta här och jobba nu. Det är inte kul. Hade nog varit roligare i en stuga.
Vad har du för dig då?

Carolina Wikström
de tror jag nog! =) Jag bloggar och läser andras bloggar ;P Och du ringer till folk och prakkar på dem bredband lr?;D

X X X
jasså bloggar. Vad har du för blogg då?
Nej jag hjälper folk som fått påsålt sig detta skitbredband ;)
Hur känner du Martina då?

Carolina Wikström
haha, inget bredband du kan rek. då?=)
Jag jobbar med den bruttan vettö :P

X X X¨
nja, det är ju inte bäst om man säger så :) Men visst, jag är ju bäst på att laga det så det funkar ju :)
aha, coolt. Vad jobbar du med? Och vad har hon och varför nämnt mig?
Din blogg? :)

Carolina Wikström
Hehe jasså;) Jag extravickar inom hemtjänsten. Var där i sommar och har inte motivationen till att flytta och skaffa ett riktigt jobb Än =) Hm, ja, jag fixade en dejt till henne så hon blev skylldig mig att fixa en trevlig kille till mig med ;P
Min blogg? Nyfiken på den ?;)

X X X
Ok, bittert för mig. Jag skulle gärna träffa Martina, men eftersom hon träffar nån annan och ger bort mig till annan så antar jag att hon är väldigt ointresserad :)

Carolina Wikström
Hmh, jahapp, nu känds det plötsligt väldigt meningslöst att stöta på dig i fortsättningen.....

X X X
Du får väl reklamera mitt nummer till Martina och se det så som att hon fortfarande är skyldig dig en date helt enkelt! :)

Carolina Wikström
Oh, de där var en väldigt ful diss av dig. Nåja, det ska jag minsann ta och göra! Ha de !!


Och där fick vi en ny medlem i Bitter-klubben

 VS.

0-1 till Martina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback