Bye bye sommaren

Så var denna helg över.
Vi konstaterade igår att Beachen är sommarens final.

Now what? Det är väl bara att acceptera att sommaren 08 börja lida mot sitt slut...

Lördag

Alla satt och inväntade att någon skulle ta tag i kvällens fest.
Kring sextiden började jag röra mig mot Lönnvägen för att vänta med Emma, Anton, Chrile, Erica Dennis och Dan.
Men där hamnade vi resten av förfesten. Killarna blev utkickade och tjejerna fick stanna.

Förfesten bestod av hårlockning, sminkning, vinpimpling, skitsnack och mycke mer i en blandad kompott.

Sedan gick jag Anna och Jonna mot Å-gatan för att titta till killarna.
Påväg därifrån försökte jag tömma min vinflaska men det gick sådär..
När halva var kvar ställde jag ner den på marken. I samma veva passerade ett gäng småtjejer.

Jag kollade bak för att se om dom skulle ta den, jajamensan. Dom fick sig en halv vinare att dela på.
Hoppas dom kände lite värme i kroppen efter den.

Inne på hotellet köpte jag en ÄCKLIG Melondrink.
Sedan dansade vi resten av kvällen.

Hootelet-melodin är alltid densamme, inledande med R&B och avslutande med E-type medley, summer of 69, Roxette, Europe och Lena PH.

Sedan gick jag ut, mötte upp Anna S och tryckte i mig en Souvas.

Och Maria H,
BIlden som du ville att jag skulle ta på oss på toaletten och lägga ut, jag avstår från den idén, då halva motivet på bilden (jag) ser ut som en burk krossade tomater.!  :-P

    

Bilderna finns här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback