Skumma människor

Så har man hunnit döda några timmar på stan med.
Eller ja, jag och syrran skulle försöka ÄNNU en gång att gå på Beach Street Tattoo för att kika på tatueringar.
Med våran tur så befinner sig aldrig tatueraren på plats när vi dyker upp.

Vi gick ist till Street Food och tog en Lollywaffel, mums.

När jag gick hemåt och stod och väntade vid rödljusen utanför H&M så är det en bil som blockerar halva körbanan, påväg in mot torget. Hon får till att börja med en rad motorstopp innan hon trängt sig in vid stoppljusen, när hon såväl får sig upp på trottoarkanten och in mot torget så gaasar hon förbi H&M, och ner mot torget via Tatung-gångbanan.
Hon var millimeter från att köra på en tant som gick framför bilen och vid det här laget hade rödljusen blivit gröna men ingen gick över vägen för alla blev insatta i vad som kunde ske ?
En man som stod och väntade på att få gå över vägen hann bli förbannad och gick med stormsteg mot bilen samtidigt som han utbrats "Men vadfaan göör hon??????"
Sedan blinkade hon vänster och krde mellan träden In på själva torget.
Vad som hände sen vet jag inte, men kvinnan måste ha varit drogpåverkad eller haft någon annan störning.
Skumt var det iaf.


Nu åskar det och jag har varit på ICA och köpt RisiFrutti och en tidning.
Nu ska det läsas Skvallllller! ;D


Kommentarer
Postat av: elin

Meen gaaalen!? Huvva, galet roligt är det däremot med skvaller! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback