En kväll som denna borde väl vem som helst gå upp 5 kg?

Pizzan på Tre Kronor förvandlades till en Kycklingsallad.
Minutrarna före fick vi inte ens betala om vi inte gick till Konsum och handlade.
Sagt och gjort, vi gick til Konsum och köpte en ask halstabletter, allt för att kunna ta ut pengar, för att kortdragaren var paj,och betala sallads-jäveln.
Emelie klämde i sig en Vezuvio, för ovanlighetens skull! ;)

Suget efter en Kladdkaka blev stort och efter lite övertalelse ( vilket iof var väldigt lätt) så blev inköpet på Coop inget mindre än en kladdkaka, grädde, Fanta och dooooodiiis.

Enl. Emelie kastade jag ur mig ett "kvällens" som hon tyckte jag skulle ta upp här.
Aa, iaf, när vi körd efter E4an så körde en relativt ny bil om mig och på nummerplåten såg jag att det var en Polack, varav jag rycker i ratten och utbrister " Till och med en Polack har bättre bil än miiig..."  Ja, inget illa mot Polacker men ;D

När jag parkerar bilen så finner jag en liten humla som har gjort en störtdykning rätt ner i biltaket.
Om han var trött på livet eller om det var en ren olycka är en senare fråga....

Efter proffsvispning av grädde så gjorde jag ett järvt försök att trycka i minst halva kladdkakan i Emelies lilla magsäck så fick jag nöja mig med att ha lyckats lura i henne ca 3 bitar. Som hon säger jag är ju the Feeder och jag utmanar alltid fröken B att äta hästmängder.
Dock fick jag elitmobbning för min minimala Kladdkakebit.

Nu har vi fått sällskap av Tessan och vi kikar på Tristan & Isolde. Fast som ni märker så är jag inte lika insatt som de andra ;)

Imorgon vankas kvällsarbete och efter de ska fröken Amandra följa med mig hem och så ska vi drinka till lite hos grannen Emma ! ;D Trevligt trevligt.

("Är de inte fantastiskt fantastiskt?" *pirrrr..'* )

  
Godnatt från mig då! :O)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tilläggas bör att DIN kladdkakebit på bilden ligger på ett litet fat och inte på en vanlig tallrik som det ser ut...alltså var den minimal...! Annat var det med mina bitar..! Tack för en mkt trevlig kväll...måste göras om snarast!

Postat av: Erica

Ni verkar ha haft en fantastiks kväll!! Ha en fantastisk fortsättning på helgen! ;)

2008-08-09 @ 16:46:47
URL: http://silentforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback