i´m lindsay lohhaan

Oj, dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.

Kring 1 dök brorsan upp när jag låg och vilade som skönast. Hursomhelst, vi åkte till Blomsterlandet för att köpa en blomsteruppsättning till Patrik som fyllde år i onsdags. Sen åkte vi hem till han och Erica och käkade tårta. När vi hade varit där följde brorsan med hem till mig, så hämtade vi upp Kev för att ta en skogspromenad på Erikslid. Sen gick vi in till stan och där blev det en  Nasi Goreng på Lilla Kina och bio med Erica och Patrik.. Vi såg Get Smart. Den var väl helt OK. typ en trea av fem. Innan filmen startade skojades vi lite om att Erica skulle ställa sig upp och skrika "SILENCE! I KILL YOU!" och kort därefter skulle brorsan ställa sig upp och skrika "STOP TOUCHING MEE!" till Patrik. Sen skulle jag utbrista "I´M LINDSAY LOHHAAN" Kan det hända att Ahmed the dead terrorist har YouTube:ats på sistonde?;)
Framför oss hamnade ett nyblivet radar-par som sprättade popcorn runtom sig och fnittrade sådär halvstörande. Jag hörde en del av deras konversation som löd följande:

Hon: "...Oralsex...!?"
Han " Ja men det var ju om vi skulle sita i mitten!"
Hon " Men vi kan ju inte sitta mer i mitten än vad vi gör!"

Och vad som försigick på främre raden under filmen vill jag inte ens spekulera i.

Och när jag kom hem för ca en timme sedan gjorde jag ett ryck och blekte min näst intill vulgära utväxt. Så nu ska håret få vila i några dagar sen ska Martina få äran att göra mörkblonda slingor i resterande hår. Det blev en sådan lösning ist för att färga allt brunt. Med tanke på hur mycket jag har fått kämpa för att få de helblont efter en brunfärgning.

   
(Brorsans huvud ser ut som att den är en meter lång, Patrik ser spyfärdig ut och Erica verka stoppa in popcorn i näsan? Ha ha)




Efter Stinas vistelse blev hon av med sitt sockpar av en hungrig lillhund. I utbyte fick hon ett par nya.
Så jag tog kort på de som blev över och mms:ade henne

Carro: "Gissa tygbit. Ledtråd: Besmyckade din fot en gång i tiden"
Stina " Hahaha kan det vara en rest av min gamla strumpa månne? ;) "
Carro " Kan tänkas kan tänkas. Han har ätit upp dem båda bokstavligen. Rena skrovmålet. Eloge till dina fötter efter en lång arbetsdag"
Stina " Hahaha han kommer att må så dåligt"

Nu är frågan om han blir så kräsen att han äter bara Stinas använda strumpor hädan efter? Isf blir de lite jobbigt! ;D






Nu har jag tagit på mig en stor myströja och inväntar två vackra damer att göra mig sällskap en stund in mot småtimmarna.



God Natt sötingar! Sov säkert! Det är säkrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback