Give me that night of a kind.

Åh, att se en rad SATC-avsnitt gjorde inte mitt sug efter en riktig tjejfest med tillhörande tjej-snack, tjej-drinkar, sminkande, parfymande, klackande, dansande mindre.
Åh, jag är så sjukt sugen!

Och förhoppningsvis går min önskan i uppfyllelse på fredag!?
För Sandra sa att jag är sjukt bra på peppa. Och jag har skickat en sjukt bra inbjudan till alla tjej-tjejvänner.

Så vi får väl se hur det blir med en kväll fylld med rosa drinkar, halvfulla vinglas och massa läppglans.

Och Sandra, jag vet att du läser.
 Känns suget plötsligt större ? ;)

Elin? Emelie (s) ? Tina? Anna? Marre? Jill? Emma? (Jag vet, du jobbar :( ) Manda?
M. fl... ? M.fl...? M.fl...?


Denna låten är ganska passande med!!






Och imorgon förävntar jag mig KOMMENTARER av peppade brudar! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Lindfors

sluta frestas det skulle va så kul med ett avslut på sommaren med de underbaraste!!

Postat av: marre

Åh, så glad jag blev när jag är omnänd, ibörjan blev jag nämligen lite lätt upprörd över att jag inte alls fått det gaalna sms:et med en sjukt bra inbjudan som alla talar om :) Däremot jobbar jag lördagmorgon och har dessutom förkylning ända ut i hårtopparn.. annars hade det varit enormt gott med grädde på moooset!! Ni få ha en superkväll och tänk på mej då ni går hem vid halv fyra, då vaknar jag nämligen för att bege mej på jobbet, haha!

2008-08-13 @ 18:46:08
Postat av: Tiny

Klart som gammalt korvspad att jag vill, men jag jobbar ju dessvärre också på lördag. Varför gick inte lördag? I WANNA DANCE...

2008-08-15 @ 07:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback