Tragedi resten av livet

Hon bryter sig in i lägenheten, jag försöker stoppa henne men hon är aggresiv och rör sig närmare och närmare mot mig. Överfaller mig med en jättestor uppblåst helium-kanin, skrattar högt följt av högläsning de två första raderna ur Trollkarlen från Oz, sedan avslutar hon med att ta fram sin griffeltavla och skriver med en stor virknål
"
http://publishme.senytt inlägg från dig cärk, TÄNK" så det gnisslar ända från hjärnan till cyklingloppet i Peking.
Jag lägger mig ner på mage och slå rmed nävarna i golvet och utbrister " I´M JUST A GIRL..." följt med allsång till No Doubt i kanon från båda oss.

Efter detta överfall fick jag men för resten av mitt liv.
Jag känner press att prestera ypperligt i mina blogg-inlägg och jag vet inte ens om VM-mästarinnan i matfest någonsin kommer att acceptera att JAG ÄR BARA EN HELT VANLIG CAROLINA!



 

Eller ja, nu kanske jag överdrev smått, men Emelie skrev till mig på msn och bad mig uppdatera bloggen.



 

Men, vad ska jag skriva om ? :)
Dagen har precis börjat och min fantasi är långt ifrån tvärväckt. Det kommer bruden, det kommer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback