Söndagen, dagen efter lördagen

Så är man uppe och oförskämt pigg.
Igår var vi hos Lisa på fest. Drack rosé, likör och mer därtill. Sen åkte vi in till stan och gick ut på Station 8. Där var det folkglatt! Har väl inte så mkt att säga, då inget extraordinärt inträffade. Eller måste bara berätta om en kille i baren. Han var lång, ståtlig och stilig Men.. Han trängde sig före oss, drog upp plånboken och drog fram ALLA sina sedlar, 500-lappar,100-lappar,50-lappar, vek ut de till en fjäder och stoltserade med sina cash,kollade runt för att de om någon uppmärksammade hans förmögenhet, i säkerligen 10 min. Sedan gick han därifrån med 4 st drinkar, vilket knappast kan ha kostat de säkerligen flertusenkronorna som han dragit upp.
Men det var en trevlig kväll, helt klart. Fyllt med massa helskumma sms. Bilder finns
här.

Dock skickade jag ett konstigt mms till en söt grabb.

 "Toaletten. HAHA! Hm.. Glöm det här i morgon"
Följt med ett " Ben.... i toan....Alltså.. Jag har inte ett rätt!"  och det kan jag iof hålla med mig själv om!



Nu ska jag följa syrran och Patrik på matfesten och käka en bakislangos. Hur gott låter inte det då? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback