Snart helg! :D

Så var det snart helg igen.
Idag jobbar jag 13-21 sen ska jag hälsa på Tessan en sväng, sen ska jag via syrran och säga hej och hämta Kevin sen ska jag dra till Martina och umgås med Mandi och Kikki. A lot to do!

Imorgon åker vi till stugan. Innan dess ska jag hyra en rysare (Något bra förslag?)  och köpa karra. En riktig myskväll.

Inatt och kommande natt så har jag en inneboende. Stina :D
Dock hinner vi inte träffas något i stort sett förutom när vi ska sova!


Aja, idag kommer det alltså att bli inläggsfattigt. Återkommer senare ikväll!


Vi säger så, puss hej! :)

Kommentarer
Postat av: XON

Hejsan :D

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

Postat av: Saraa

yeees =)

2008-08-28 @ 15:09:23
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback