Schlabang i Bitter-klubbens tecken

2,5 timmars Bitter-klubbs fika med hemlig inbjuden gäst var kalas

Vilka tjejer jag har hookat ihop med alltså. Det finns inga ramar åt varken höger eller vänster,
hur fantastiskt är inte de då :)

En fika med Skratt, mobilrodeo, dejting-utdelning och massa snask.


Imorgon kommer jag hem till Norsjö, tjejer. Någon? :)
Jag tar ett stycke Martina med mig, men hon har ju iof andra planer ! ;) ;)


Ses imorgon då?

   
Amanda-Mika, Kiki-Amanda, Marty, Amanda-Carro


Kommentarer
Postat av: A

2008-08-17 @ 22:48:52
Postat av: A

Jag ser sååå gravid ut bilden med christina.. hemskt

2008-08-17 @ 22:49:53
Postat av: Inskolningen

Man kan ju bara hoppas att det är MITT barn!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback