Okej BlondinBella, you drive me crazy.

Näe, nu jäklar.
Nu sprack jag.

Blondinbella skriver ett inlägg om deras hemresa.


"Vi höll på att missa flyget men vi
ringde till Öviks flygplats och bad de vänta i tio
minuter och som tur var gick det bra. Är det inte
coolt? Kanske var det tack vare att vi åkte med höga
kusten flyg och inte något större bolag samt att det
var ett litet propellerplan. Hur som helst så kände
jag mig så cool när personerna vid flyget tog emot
oss med namn när gaten hade stängt"



När hon försöker framstå som en superstar blir jag tokig.

När jag dessutom Vet att det är vanligt förekommande att man
agerar sådär jänt emot vilken random resenär som helst på en
mindre flygplats blir jag ännu mer irriterad.

Det krävde en kommentar från mig.
Och det blev en lång en...

varsågod BB, du fick mig att debutera som kommentator på din skit-blogg.
Hoppas du får en dålig natts sömn.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahahhaha du är bäst gumman! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback