Oh what a night

Så var augustimånads sista söndag kommen. Och vädret är fint och jag har riktiga sånna dära "Wii nu åker jag snart utomlands"-känslor även om jag inte ska utomlands. Jag blir väl smittad av alla i min närhet som i stort set ska åka.

Det känns som en riktig ut-och-promenera höstdag och jag tror inte jag ska vara sämre än att gå ut och gå en promis!

Igår kväll hade vi trevligt värre.
Nitan kom först, kring sju tiden. Sedan kom Kikki med sällskap.
Vi snackade skit en stund tills Mandi, Carro och Mika kom!
Diverse flaskor korkades upp, en del satt på golvet, en del hann se procenttecken ganska omgående, en del var lugna, en del var glada och en del var sugna.

Kring halv 10 gick vi över till Emma-grannen och fortsatte resten av kvällen med dem. Sen gick vi ut (kring halv 11!!!!!!) och där beställdes det in diverse, bla en hallondaquiri av mig. Och den var långt ifrån god. Och jag var långt ifrån besviken på damen bakom baren som gjorde den. Better up nästa gång va!
Sen dansade vi. Vi dansade och dansade och dansade. Ouf.

Halv 2 gick jag och Emma hem. Det blev en lång kväll. Men jag klagar inte! ;)

Bilder kommer upp imorgon e.m, då pixbox servern är tillfäligt nere! Stay tuned! ;D





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback