Ny vecka.

Åh, ännu en ny vecka och man är hemma och drar. Jag är så less att kunna sova ut varje morgon, jag är så less att inte ha någon tid att passa men främst så är jag så less på att inte ha några jäkla cash. Nåja, jag har iaf hittat en hel hög med nya vänner som jag faktiskt kan umgås med varje kväll. Och varje kväll umgås vi också, faktiskt. Vi sitter alla i samma sits och vi har sjukt kul tillsammans!

Igår kväll kom tjejerna (Mika, Mandi, Kikki och Marty) till mig och vi hade en riktig myskväll. Vi åt chips, chokladmousse(rinnande sådan blev det) och godis.

Ikväll ska vi till Marty och  dega. Och blir de massa snask på schemat ska jag stå över, så här kan jag ju inte fortsätta mitt hälsosamma liv ,D

Sandra, jag ska introducera dig till detta Bitter-gäng. Dock har du ju pojkvän men  du kan ju vara stöttekaka för de ;P

Jag hade inte så mkt annat på hjärtat för tillfället. Nu är min bebis hemma igen och han sover som vanligt.


Hörs sen!

  

Kommentarer
Postat av: Chistäääna

Inga bröst vid ljusen?!?!?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback