Ny dag, nya möjligheter!

Inatt har jag sovit dåligt. Jag är så orolig hela tiden.
Jag kan inte fortsätta jobba så här lite.
Jag har inte råd att leva då. J*vla bemanna !
Det är inte kul när knappt pengarna räcker till hyran.
Nåja...

Jag har matchat ihop tre av mina killkompisar till tre olika jobbarkompisar.
Det verka gå bra hittills.. Jag är duktig på att hitta killar åt andra, men kass på att hitta en åt mig själv.
Not good!
Någon kanske har en åt mig?

Han ska vara:
- Manlig
- Självsäker
- Lång och gärna mörk
- Målinriktad
- Åsiktsfull
- Charmig, fin, snäll, romantiker och ABSOLUT inte en toffel
.

Ge mig, ge mig! :)


Idag är vädret dystert som aldrig förr. Och åskan, jiises.
Det blixtrade och small samtidigt. Då blev jag nojig, och det ska krävas mkt
för att jag ska bli skrämd för åskan. ujuj!


Åker till Norsjö på 2 timmar. Jag är ju ändå ledig hela fucking veckan (igen).
Det får bli med buss denna gång. Och hoppas till gudarna att det inte sitter någon fler hund på bussen, som sist jag åkte buss med K. En hund satt framför oss och han skällde och skällde och skällde och blev tokig på mig när jag höll fast han och försökte få han att sluta. Ja herrejisenes, det var pinsamt!

Aja, min motivation för bloggen är inte hög nu. Får se hur framtiden ser ut för den.
Tills nästa gång, Ha de bra!




Kommentarer
Postat av: Christina /Iskolningen

Upp med motivationen... framtiden lär bjuda på måånga grejer som är värda att nämna här. Jag ska verkligen hålla ögonen öppna vännen... men du vet ju det där med åldern ;-) "Men Guuuud så gammal!" hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback