Nu ska ni allt få veta vad som har hänt..

Nu ska ni allt få veta vad jag sysselsatt mig med ikväll.

Satt i sängen och degade med datorn i knäet samtidigt som Jonathan blev mitt degningsoffer.
Kände mig måttligt rastlös så jag bestämde mig för att gå ut och gå med Kevin.
Sagt och gjort, och Jonathan hakade på.
Jag mötte upp honom nere vid älven och så gick vi en liten älvspromenad (men ack så kort den blev) tills vi hittade ett bänkparti där vi satt och degade i nån timma.

Sedan gick jag hem och värmde upp Bagels och åt det tillsammans med Philadelphiaost och Therese hemmagjorda jordgubbssylt. Sjukt gott, mumma!


Ja, så händelserik kväll har jag hittills haft. Inte nå vidare spännande!
Men kvällen är ju inte slut än så än kan mkt hända! :D

Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback