Listen up tjejer!!!!!!!

Vänner vänner listen up!

När sommarens sista partyhelg hade gjort sitt pratade jag och Sandra om att vi
borde ta en myshelg tillsammans i nykter anda, men det har varit svårt att hitta en passande helg. Nu har jag bestämt helg.

Andra helgen i September ( fre el. lör?) så kanske det passar att vi ses i min sommarstuga
och myser med skitsnack, tjejsnack, tofflor och massa varm choklad, coca-cola & godis hela natten lång.

Vad säger ni?

Och detta är riktat till alla som anser sig vara mina girlfriends.
Lämna en kommentar under om det passar för er (annars missar ni en helmysig kväll;) )



Kommentarer
Postat av: jillis

jag är absolut på

2008-08-24 @ 20:24:20
Postat av: marre

perfe! lördag vore fint?;)

2008-08-25 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback