Kss kss koom då copycat

Läste Kissies blogg och såg detta inlägg.

Egentligen bryr jag mig väldigt lite om vad den där tonåringen skriver men ibland förtjänar hon en slagdänga, och med tanke på att hon ofta är en sådan copycat av BB (Läs detta inlägg så ser ni..)så tänkte jag berätta för henne att hon är en liten wannabe.

carkan.blogg.se
Du är en liten wannabe du.

Alexandra om Jag kunde inte motstå deras charm:
o du är ingen :)

carkan.blogg.se
Jag är mer än du någonsin kommer att bli

Alexandra om Jag kunde inte motstå deras charm:
haha på magen kanske

carkan.blogg.se
Hellre de än att se ut som H&M´s lagerrensning av smink i ansiktet



Ja, den där Kissie alltså. När hon blivit lite äldre och lite visare kommer hon nog att drabbas av rejäla ångestattacker när hon tänker tillbaka på sin tid som Sveriges offentligt största fjortis.



Kommentarer
Postat av: Erica

Usch..man blir mörkrädd av att s ehenne!! Skulle jag möta henne i mörkgränd en kväll skulle jag nog bara dö av allt damm från lagerrensningen från H&M´s smink..hurvas

2008-08-27 @ 11:11:54
Postat av: Någon

Stackars osäkra lilla Kiss(i)e miss...tror att hon är något. Medans det enda hon är är en patetisk liten osäker 17åring som försöker vara som BB.

2008-08-27 @ 11:16:52
Postat av: Frida

Men snälla du. Jag gillar inte heller Kissie men jag löser det genom att inte gå in på hennes blogg. Vem av er ska föreställa att vara den vuxna här?



Hur löjlig hon än är så har hon rätt att ha sin blogg och skriva vad hon vill utan att vuxna som borde veta bättre går in och mobbar henne. Det hör väl ändå till grundskolan? Din kommentar om smink-lagerrensning var för visso skitrolig, men man kan inte gå omkring och vräka ur sig allt man tänker på. Har du inget snällt att säga så snälla..säg ingenting alls. Hon är bara en dum fjortis som inte förtjänar någon uppmärksamhet.



När du håller på så där så skämmer du ut diglika mycket.



Jag är inget Kissie fan från Stockholm, jag bor i Västerbotten och vet vem du är. I vanliga fall gillar jag din blogg.



Ha en bra dag.

2008-08-27 @ 11:19:51
Postat av: Carolina

Sv: Frida, jag håller absolut med dig, jag tycker också att man inte ska skänka uppmärksamhet genom att skriva något, men ibland är det svårt att hålla sig ifrån hennes kommentarsfält:) Och jag tror inte att min kommentar är avgörande för hennes üppmärksamhet. Nåja, vilken Frida är du? :)

2008-08-27 @ 11:23:38
Postat av: Saraa

HAHAHAHHA

klockarent !!!!!!!!!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback