Kärlek, killar, dejting ! Eller eller?

Ouf, tuff hemmavistelse.
Efter att ha delat nervositet med kära fröken M, skjutsat henne på dejten, hämtat henne från dejten och snackat killar flera timmar inpå natten så kan jag säga att min hjärna är överfylld.

Jag tyckte inte att det var mer än rätt av henne att para ihop mig med en av hennes stjärnor nu när jag lyckats så bra med att para ihop henne med en av mina.

Så, hon fann en väldigt intressant person som passade mig väl.

Idag har vi käkat lunch på Café och där presenterade jag henne för Emma och Sandra ;)
Sedan ha vi legat i sovstugan i flera timmar, smsat våra dejtingoffer i sinne tills batteriena tog slut sedan åkte vi hem.

Imorgon blir det sista sommarkalaset och utgång på Statt. De ni, de ni!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback