J*vla hund

Suck suck.

Tog en paus under mitt SATC-race för att rasta K..
När jag går mot hans vanliga kiss-ställe kommer det en stor hund springandes mot oss.
Jag slet upp K samtidigt som hunden hoppade på mig och bet mot K.
Tog ett grepp i hundens öra och tryckte ner han så gott jag kunde mot marken samtidigt som jag hade en livrädd K under andra armen. Hundens ägare kommer springandes " Ursäkta ursäkta, det är en ung-hund...ursäkta!!!"

Mmm, K är också en ung-hund men jag har kontroll på honom för det.
Och det var dessutom tredje gången som denna hund attakerat K.

Vad sägs om att införskaffa koppel istället för att få gå med svansen mellan
benen och känna skam efter varje attack som den okrontrollerade hunden gör ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback