Jag kunde inte motstå deras charm

Jag föll för frestelsen. Men jag tänkte inte, trots tonvis av  tjatsms ...
När jag rastade Kev fick jag näst intill hotsms ;) Jag var bara tvungen att komma och fika hos Kikki. Sagt och gjort, åkte till henne och där var båda i extas. Kikki hade flirtat med den sjukt snygga affärsbiträdet där de handlat fika, tagit reda på namn och hittat nr. Sms-flirtingen var på hög nivå. De började chatta på msn och tillslut kom han förbi. Eller ja, på gården. Under tiden låg jag och Amanda på balkonggolvet och spejad. Men sen blev vi utskickade ;)

Nu ska jag sova. Imorgon har jag fullt upp från morgon till kväll! ;)
- Duscha
- Träffa Anna kl 12- Följa henne på ärenden
- Träffa syrran för shopping
- Försäkringskassan för uppgiftsändringar
- Middag med brudarna kring 16
- Promenad med K
- (Hemlighet)
- Sova !


Natti på er läsare. :)
Ps, jag kan inte ens gissa vem alla mina trogna dagliga läsare är.
Många kan jag gissa, men långt från hälften!
Fast det lär jag väl aldrig få veta för det där med att ni ska lämna kommentar
och skriva vem ni är vet jag att de gör ni aldrig. Har försökt förr ;)
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kan ana EN av dina dagliga läsre..inte för att jag tror att den läsren är långt från "brydd" om vad som händer..utan bara nyfiken av andra skäl.. Vi ses på stan då du får höra mer.

Postat av: Alexandra

o du är ingen :)

2008-08-27 @ 08:33:52
URL: http://kissies.se
Postat av: Alexandra

haha på magen kanske

2008-08-27 @ 08:41:26
URL: http://kissies.se
Postat av: Julia

Hej Carolina,



Hoppas allt är grymt med dig, trots jobbbrist! Har på sistone läst din blogg allt oftare. Nästan regelbundet tillochmed. Ville bara säga att jag verkligen gillar din avslappnade, sköna stil att uttrycka dig i ord (och bild. Sedan är jag dessutom ett stort fan av bloggar där man har en koppling till den som skriver, så detta är ju perfekt. :)



Sköt om dig nu och keep up the good work, så ses vi säkert nästa gång jag åker uppöver! Vilket iofs blir mer och mer sällan dessa dagar, men ändock. Kram! /Julia

2008-08-27 @ 16:04:35
URL: http://juliasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback