Jag har fått huvudrollen i skräckfilmen

Jag står där i duschen.
Lägger en pealing-ansiktsmask och ser ut som en blodspräng mumin.
Vattnet pålar över mig, jag har intagit en scen ur Scary Movie.
Jag blir paranoid, inbillar mig massa saker, låter mörkräddheten utspela sig til maximal effekt,
kollar runt, tvättar av ansiktet fort. Vattnet pendlar från varm till kallt. Varmt till kallt. Varmt till kallt..

Jag stänger av kranen, drar upp drapperiet, rycker åt mig en handduk, stannar upp för en sekund för att lyssna lite noga med större ögon än stadsfesten 07. Smörjer in nattkräm i ansiktet, drar på mig pyjamasen och springer uppför trappen fortare än detektivflickan i Scooby Doo. Drar upp överkastet på sängen, tar sats och hoppar under täcket.

"Come out come out, wherever you aare!"


Mitt liv som skådis i en skräckis i min egna värld har bara börjat.

Undra vad som sker i slutet av filmen.
Den som lever få se.. Muuahaahahahaahah!






Good Night, if you daAaAare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback