Jag börja sakta men säkert bli ett monster

Värt liv. Somnade kring halv två idag och vaknade halv6. Heja värdelösa dag.
Idag hade jag tänkt umgås med Kikki och Mandi men sen fick jag dåligt samvete för att jag inte umgåtts med syrran på ett bra tag så då tänkte ja umgås med henne. Men då ska hon på bio så då sprack mina planer.
Men jag blev däremot sugen på pajen på Max, så jag försökte locka med mina bitches men dom lockar med Konsum på Erikslid istället. Om jag har en fetish för konsum på Erikslid känns ännu oklart. Vi får väl se om suget är för stort och Konsum får min på fall. Om inte så kanske the bitches lockar mig nog mycket!

Ikväll är Dudde tokig. Helt sjötokig. Har legat i sängen och lekt med han som en tok. han har sprungit upp och ner från sängen så madrassen är snart på golvet. Ska nog dra en runda med honom så springet i benen går över lite.


Om jag skulle gå till Erikslid nu måste jag göra en drastisk förändring. Ni skulle se mig nu.
Mjukiskläder i högsta hugg och en slapp hårtoffs som är orörd efter nattens sömn. Förmodligen har jag massa mascara under ögonen med. Det kanske är därför Dudde är tokig. Han tål inte att se mig! ;)

Nästa fredag har vi evenuella planer på G. Ska försöka fixa så det går. Isf kommer det ut en inbjudan här på bloggen! ;)
Ååh, hoppas hoppas. Det skulle va så grymt grymt skoj! Nyfikna?;)
You should be ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback