Idétorka

Goddagens.

Idag har jag jobbat för första gången på en massa dagar. Jag ska även jobba heldag på torsdag och måndag. Jag kanske överlever oktober månad ändå =) (eventuellt)

Jag har blivit sämst att skriva inlägg. Något jag klagat över flera gånger nu. Men jag kan inte släppa det. Jag blir sur på mig själv. Vad hände med min sprudlande skrivarfantasi. Den försvann med vinden.

På fredag ska vi ha familjemys i sommarstugan. Bara mamma, pappa, syrran jag och brorsan. Som det brukade vara förut. Inte för att det är fel på respektives sällskap med, men de är allt för sällan bara familjen rår om varandra!

Och den 13 sept tjejer.
Då är vi i min stuga. Som jag nämnde tidigare. Skriv in de i almanackan så ni kommer ihåg!
Vi kan väl ha något slags knytkalas? Alla tar med nått snask och så äter vi tills vi ser ut som badbollar. Wii ;D


Imorgon ska jag följa Anna S och införskaffa skolgrejer åt henne. Och luncha någonstans :)


Idag åker Marty till Malta, den grisen. En vecka utan kärlek. Naawh. Tur att vi har hennes lägenhet til förfogan.
Man kanske ska göra en "Bondens" tills hon är tillbaka ;)

Jag ska googla en kategori att skriva om. För såhär kan jag inte fortsätta. Nej nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback