Hur man äger en kille

Ikväll har jag varit hos Martina tillsammans med Amanda och Kicki.
Vi har myst .snackat skit och käkat kladdkaka.Som vanligt så frambringar vi mobiltokeriet i varandra
och den var i högsta hugg meste hela kvällen.Vi (dom) bytte kill-nummer med varandra,
vi skickade galna sms till helt påhittade nummer och drev med stekare.

Jag fick en riktig stekare från en stad i närheten. En sån där som till beskrivning tros få vad han vill,
glider runt med sin schyssta kropp och är allmänt dryg.

Vi började smsa.. Jag började vara mer och mer flirtig och tillslut hade vi bestämt träff utanför en
affär i centrum i denna staden. (Då jag egentligen låg i Martinas soffa och garvade).
Jag ringde honom när jag var "påväg" för att allt skulle vara ännu mer trovärdigt.
När jag ringde svarade han och lät verkligen som en dryg stekare.
Han var påväg att möta upp mig och jag la på.

När jag hade uppskattat att han var framme och väntade på mig skickade jag ett mms med denna bild

 YOU´VE GOT PUNKED

varav detta är tjejen har känner och har "flirtats" med tidigare.

Vid det här laget ansåg vi att han hade blivit så sjukt ägd att nöjet i våran kropp var obeskrivligt.

   

Fjortis all over again!




Imorgon ska vi ha take-away middag hos mig och på lördag blir det Sing Star-fest! :D


Puss

Kommentarer
Postat av: A

Fjortis all over ;)

2008-08-22 @ 00:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback