Hård början, hårt slut ?

Jaa ni mina vänner.

Hur ska man sumera första delen av denna hårda helg?

Torsdag:

Stressade tarmarna ur mig efter jobbet. Körde hem på minimumtid, käkade en korv som stod redo när jag anlände hem till mamma och pappa, kastade på mig lite finare och fick mig iväg till Emelie. Under denna 1,5 timmen hade kära Emma hunne ringa x antal gånger och utbristat frasen " VAR ÄÄÄÄR DUU? KOM NUUUUU!" ett flertal gånger.

Där var det drinkar, coctails och marängschwish som stod på schemat. Efter detta en sväng till öltältet för att kolla läget.

Fredag:

Vaknade på helt fel sida redan på morgonkvisten. Hela dagen kändes sunkig och jag kände att något måste göras så jag somnade någon timme mitt på dagen för att kanske vakna om på rätt sida. Hälsan kändes sådär med feberkänningar och diverse. Tog mig i kragen och fick mig iväg till fest halv 8. Gårdfest hos Josse med massa folk, tårta, musik, drinkar och där slutade det roliga.

Min hjärna ville festa och ha kul men min kropp sa något annat. Så redan vid tio-snåret anlände mamma för att köra hem mig. Väl hemma blev jag födad med korvmacka och mjölk.
Somnade, sovde väldigt dåligt hela natten och vaknade kl 5 i morse och kände att jag inte kunde uthärda längre.

Ja, där kan vi sätta en censur och helt enkelt konstatera att denna dagen har varit hård.
Men jag har gjort mitt yttersta för att känna mig bättre och ge 110% ikväll ist.
SOm jag sa igår, jag Ska ut ikväll, även om jag ska måsta ta med en spypåse.

Illamåendet är till viss grad kvar men det får jag leva med.

Ikväll ska jag bojkotta både söta drinkar och mumsig gräddtårta.
Ikväll blir det surt vin.


Blev överöst av fyllesms av två vackra damer i natt med. Oj så kul ! :)

Fröken 1-SMS 1 " Jag gör emklaådea mig zet"

Jag : " Du gör vadå?"

Fröken 1-SMS 2 "För full till dö jag aldrigo!"
   "           - SMS 3 " Åh stutl mig i skallen"

Fröken 2- SMS 1 "Idy hoppas du haft en trevlig kväll:) Natti Natti"


På återseende.

  

Fler blider här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback